Bloggträff i Oslo?

gravid i Oslo

Den gravida damen som jag tidigare visat bilder på, ser lika fantastisk ut med kläderna på.

Och när jag nu fångat er uppmärksamhet så vill jag fråga hela bloggvärlden: Är det inga bloggevent eller bloggträffar i Oslo? Jag tycker jag läser om det i svenska bloggar hela tiden, men aldrig i norska bloggar. Jag skulle så gärna vilja gå på bloggträff och träffa andra likasinnade som gillar att fotografera a-l-l-t och prata om sånt som har med bloggning att göra. Jag har inte alltför många vänner här i Norge, men de få jag har bloggar absolut inte. Det är ett stort ämne för mig, och jag vill gärna prata om det. Träffa folk! Göra något!

Så alla bloggskribenter i Norge, sätt fart! Jag vill träffa er!

4 reaktioner på ”Bloggträff i Oslo?

  1. Tror kanskje nordmenn er litt mer reserverte enn svensker? hehe. Men er jo ingenting iveien for at man skal kunne få til sånne ting her også!
    Jeg hadde ihvertfall blitt med på det 🙂

    • Prøvde å svare deg på bloggen din, men fikk ikke lov. 😦
      Du må jo bli en skikkelig housewife da! Lage masse bryderi for de andre damene. Hehe.
      SV: Muligens reserverte, men det er jo masse bloggevent for de som blogger om interiør. Eller, ikke like mye som i Sverige, men alikevel. Blir du med så skal jeg faen ta å og ordne en bloggtreff. 🙂 Du kan stå for underholdningen. 😉

      • Så rart.. har hatt sånn innstilling at kommentarene må godkjennes. Kanskje det var derfor. Ja ja.
        Jeg tror alle sameier/borettslag har nok av folk som lager bryderi for at folk ikke parkerer/hiver søppelet der de skal. Kanskje jeg skal bli en av de :-p

        SV; ja, det er sant, og de som blogger om mote. Sverige er jo et større land da, med større byer. Det kan jo også ha noe med saken å gjøre. Ja, jeg blir med jeg, hehe.

  2. Så klart vi måste få till en bloggträff i Oslo!! Jag har faktistk försökt två gånger utan att lyckas, men beror nog på att det är flest svenska bloggare som är inne och besöker mig. Jag tycker att vi ordnar en träff efter nyår! I värsta fall blir det du och jag. Men det är ganska bra det med 🙂

Vad tycker du?

