Sök på Google och hamna här

dunge

Jag gjorde en Felicitas, och tittade igenom vad de flesta söker på när de besöker mig genom Google eller diverse sökmotorer. Hon hade lyckats få någon in på sin blogg som sökte på orden ”män med stor röv”. Jag har något liknande, det är nämligen hela 70 personer som har klickat sig in hos mig genom att söka på nakna damer på Google. Jag hoppas att de inte blir arga, för besvikna blir de i alla fall. Jag har ju inga nakna damer på min blogg, men jag har skrivit att jag vill ha det.

Något annat folk söker på är ”billigt smink”, ”pucko reklam t rex” och ”hundögon”. Jag vet att jag skrivit om smink från e.l.f två gånger, och att jag har letat efter den Puckoreklamen som jag endast sett en gång och skrattade ihjäl mig åt. Men hundögon? Vart kommer det ifrån?

Hur ser era vägar från sökmotorer till era bloggar ut?

3 reaktioner på ”Sök på Google och hamna här

Vad tycker du?

