En gravid kvinna

En gravid kvinna

En gravid kvinna

Min andra advent spenderades tillsammans med den vackraste gravida kvinnan på jorden. Det var Oslotigern som parade ihop oss, och jag fick lov att komma hem till henne och fotografera lite bäbismage.
Jag tycker gravidmagar är väldigt fint, och denna dam hade en tjusig liten mage i vecka 36.

Gravid

Titta bara så fin. Nästan så jag också skulle vilja vara gravid.

Mage

Gravidmagen

Av hänsyn till den blivande mamman kommer det inga helkroppsbilder med huvud, men jag tycker bilderna är fina ändå.

Vecka 36

Vad tycker ni?

Efter fotograferingen fick jag följa med på shopping på Byporten för ”speciellt utvalda” där det vankades rea. Vi åt italiensk pizza och fick konsert till maten. En ganska känd artist som var med i årets melodifestival var där och sjöng för oss. Kan ni gissa vem det var? Svaret kommer i nästa blogginlägg.

7 reaktioner på ”En gravid kvinna

Vad tycker du?

