Julklappstips till mig

designdelicatessen

1. Pols potten olive flaske
2. Kähler avvento lysestake
3. String pocket
4. LCL paraply
5. Danese print
6. AndTradition panton lampe
7. It´s about Romi stjerne
8. Areaware knagg
9. Artecnica prism
10. Areaware alarm

Ja, jag har gjort det. Ett collage med några saker från en designdelicatessen där jag plockat ut några få saker som jag skulle vilja pryda hemmet med. Jag gör sällan collage och har bara gjort det en gång tidigare, så ursäkta om det ser lite stökigt ut. Jag har ingen aning om hur man gör collage i Photoshop, utan gjorde bara som jag antar att alla gör, men fick det inte riktigt till i alla fall.

Hur som helst, detta vill jag ha i julklapp. Jag vet att jag inte får något av det, men man kan ju få sukta och dagdrömma hur mycket man vill.

3 reaktioner på ”Julklappstips till mig

Vad tycker du?

