Glädje på en måndag

skitglad

skitglad

Jag visste väl att jag skulle behöva en glad bild på mig själv inom snar framtid. Så här ser jag ut när mitt fnitter är på väg att göras om till asgarv. Rynkor, tandkött och grisögon hör bara till och det är endast då jag skrattar på riktigt.
Anledningen till min glada nuna här på bloggen är för att jag vunnit en tävling på en finfin blogg som heter Hornsgatans Ros. Priset ser ni under texten, och det passar mig som handen i handsken nu när jag har blivit bestulen på inte mindre än två stycken iPhone på ett år. Nästa telefon jag köper ska även den vara en iPhone (men jag måste skämmas ganska mycket mer innan jag köper en ny) och den ska hänga runt min hals varje dag.

iphoneväska

Bild från Hornsgatans Ros

2 reaktioner på ”Glädje på en måndag

  1. Såg att det var du som vann den – roligt! Grattis! Rynkor, tandkött och grisögon hör till! Utan det; ingen äkta glädje🙂 Trodde jag skulle hitta bilder på dig och dina röda skor – du kom väl iväg på julbordet??

    Kram igen

Vad tycker du?

