Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Badass

Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan om att jag var väldigt sugen på att fotografera nakna damer och mustascher. Helt plötsligt gick besöksstatistiken upp i skyarna och jag trodde att det berodde på att jag tidigare fotograferat en känd bloggerska. Självklart var det anledningen till att det var så många trevligare besökare här inne, men när de flesta som besökt min blogg tittat på bilderna, så försvann de ganska snabbt tillbaka ut i bloggvärlden igen. Så helt plötsligt började det gå uppåt igen, och jag såg att det var folk som hade klickat sig in genom en sökmotor genom att skriva in sökorden nakna damer. Jag provade att googla själv, och såg till min förvåning att jag låg som sjätte (update: femte) internetsida tillgänglig som en kåt katt i mars med rumpan konstant i vädret.

Men tyvärr finns det ju inga nakna damer på min blogg. Är det någon smakfull dam som har lust att ställa upp på lite närbilder på fläsk, revben, rynkor eller tatueringar, så att de som googlar nakna damer på nätterna när frugan sover tungt, kan få sig en liten boost av att komma in på min blogg?

You know where to find me.

3 reaktioner på ”Vart tog den söta lilla flickan vägen?

  1. Ha ha, fantastiskt med dessa sökmotorer och nattvakna äkta män😉
    Själv ligger jag högt upp med ”Oslo bomb”, blandat med lite mer oskyldiga ord som ”julgran” och ”julklappar”!

    Kram!

Vad tycker du?

