Första julklappen år 2012 är färdig

Systrarna gapar av förvåning

Mina systrar vet redan vad de ska få i julklapp. Jag har köpt Swedish House Mafia biljetter till dem och mig, som vi ska gå på den 22 december på Telenor Arena här i Oslo. Jag frågade dem om de ville gå innan jag köpte dem, det är ju inte säkert att de hade tyckt att det var roligt. Tyvärr så är min yngsta (blonda) syster minderårig, så vi får nöja oss med sittplatser. Jag vill på förhand be om ursäkt om det är jag som sitter framför dig på den konserten, för jag tänker banne mig inte sitta ned. Du får stå upp du också.

Förhoppningsvis såg mina vackra systrar ut som på bilden när jag sade att de skulle följa med mig på SHM.

2 reaktioner på ”Första julklappen år 2012 är färdig

  1. Åh vad roligt för er! Och vilken perfekt julklapp…såna klappar gillar jag bäst att både få och ge bort! :O))

    Synd att du inte kunde hänga på kalender men förstår om det är mycket nu! Det kanske blir nästa år!🙂

Vad tycker du?

