Kan man få för många komplimanger?

Jag har så många bilder på denna dam som jag vill lägga ut. Jag skulle vilja lägga upp alla bilder som inte blev suddiga, eller de få bilderna som hon faktiskt blundar på, men då skulle ni inte få se något annat på en vecka.

Jag har fått många fina kommentarer från bloggare som kommit via Tigerns blogg; hej och tack så mycket för era fina kommentarer. Det sätter jag väldigt stor pris på. Tigern själv har skrivit ett inlägg om mig också, och jag trodde jag skulle trilla av stolen när jag läste det. Några av mina andra bilder som jag inte lagt upp ännu ligger där också.

Nu har jag fått blodad tand och skulle nästan kunna gå fram till vem som helst och fråga om jag får fotografera dem, men det gör jag ju såklart inte. Denna vecka är fullbokad så jag har inte tid att ens tänka på fotografering. Jag får besök från den svenska avdelningen på jobbet imorgon, och så ska jag gå till frisören, studera så det sprutar debet och kredit ur öronen på mig, hjälpa en kollega att flytta och självklart dansa hela natten i mina röda pumps. Jag håller på att bli förkyld, och har vräkt i mig vitlök, c-vitamin och funderar just nu på att gurgla lite konjak – för säkerhets skull. Jag kan bli sjuk på söndag kväll, men inte före det snälla kära kropp.

Om ni gillar bilderna och bor i Osloområdet så ta kontakt. Jag vill gärna fotografera dig. Passa på medan jag är gratis (ho ho, vilket högmod).

4 reaktioner på ”Kan man få för många komplimanger?

  1. Man KAN inte få för många komplimanger, och de du har fått är du så väl värd 🙂 Ha ha, jag tycker du ska gå fram till vem som helst! Det är ju en komplimang att du frågar, och vem vill inte ha en komplimang? Hoppas nu förkylningen ligger i ro! I alla fall till söndag. Jag kryssar alla tassar och håller alla tummar och tår!

    Kramar

  2. Kjempefit bilde! Du burde absolutt mote deg opp til å tørre å fotografere fremmede, kan bli kjempekult! Jeg burde mote meg opp selv, men da mest for streetstylebilder, og ikke slike fotoperfekte bilder 😉

Vad tycker du?

