Fröken K möter den svenska tigern i Oslo

Den svenska tigern i Oslo

Här är Oslotigern!
För de intresserade så lägger jag ut massor av bilder från photoshooten framför Oslo Barcode i dag, tillsammans med lite om den trevliga dagen med damen.

Jag och tigern hade bestämt oss för att vi skulle ses på ett café så nära Oslo Barcode som möjligt, och valde Tanta til Beate. Jag dök upp lite tidigare bara för att se att caféet inte längre fanns kvar, och smög in på Vårt Daglige Brød som inte hade öppnat ännu. Där satt jag och väntade med spänning på att min modell skulle komma. Hon dök upp på en damtralla och var lika förvånad som mig att tantcaféet hade bytt namn.
Inne på Vårt Daglige Brød satte vi oss i den allra största soffan och drack varsin varm choklad medan vi lärde känna varandra lite mer.

Eftersom denna svenska tiger var en otroligt trevlig människa, så satt vi kvar en stund för att prata lite om allt möjligt och några gemensamma nämnare som vi upptäckte att vi hade. Vi drack upp vår varma choklad (som hon faktiskt bjöd mig på – tack så hemskt mycket!) och vandrade iväg till Middelalderparken.

Väl där startade jag med några bilder tillsammans med Barcode i bakgrunden, eftersom att tigern hade berättat att hon tyckte mycket om Oslo som stad och ville ha en lite urban känsla. Eftersom hon bloggar själv och tar massa fina bilder på sig själv iförd en massa Odd Mollykreationer, så var hon väldigt van med att posera framför kameran. Det föll väldigt naturligt för henne att springa runt och hoppa lite, och det var bara för mig att följa med i linsen.

Hon tog några bilder på mig medan jag tog några bilder på henne. Bilderna på bland annat mig och hennes dag kan du se här.

Det var verkligen roligt att ha en modell som spexade framför kameran, och jag hade nog ännu roligare än vad hon hade.

Det är dessutom inte alls svårt att få till fantastiska bilder när man har en så vacker modell.

Tack så mycket för den fina dagen Oslos coolaste svenska tiger! Jag hoppas att vi kommer göra om det om inte alltför länge.

Jag har många fler bilder att lägga upp, men måste ju portionera ut dem så att jag har något att visa upp.

Vad tycker ni om bilderna? Ros och ris blir jag väldigt glad för.

8 reaktioner på ”Fröken K möter den svenska tigern i Oslo

  1. Jag blir alldeles rörd – vad gullig du är! Och jag sitter här med ett stort leende och tänker tillbaka på mina skutt och piruetter. En bra förmiddag, en väldigt bra förmiddag. Tack för det och hoppas vi ses snart igen!

    Kramar

Vad tycker du?

