Pumps för små pojkar?

Jag älskar att dansa! Det är nästan roligare att dansa än att fotografera, men bara nästan.

Igår hade jag ledigt från jobbet för att studera inför kommande tenta. Jag passade på att hitta ett par pumps till julbordet som äger rum nästa fredag, och sprang svettig runt på Oslo City och provade säkert tio olika par pumps i olika färger i både storlek 37 och 38 innan jag lade vantarna på skorna ovan. I dem ska jag dansa tills klockan slår 02:00 (eller var det 03:00?) och då vingla hem från Nydalen med varma och ömma fötter.
Röda skor har alltid legat mig varmt om hjärtat, och nu har jag äntligen ett par pumps i den bästa färgen!

Förhoppningsvis tycker min son inte om dem efter att ha provat dem en kväll, annars måste jag kanske köpa ett par till.

Vad tycker du?

