Standardbild på en fotoblogg

Detta är ju en standardbild när det gäller många fotobloggar. Fast just nu kanske de flesta bloggar innehåller fotografier på frost och snö. Jag går mot strömmen och smäller till med en bild på lite löv istället, och drömmer om våren.

Om jag fick bestämma så skulle denna blogg vara full med bilder på nakna formfulla damer med pärlhalsband som gnuggar sömnen ur ögonen, äckligt gulliga katter i var och vartannat inlägg och några tjusiga mustascher som sitter fast på överläppar också. Det skulle värma mig långt ända in i sommaren år 2013. Men innan jag fått tag i frivilliga nakna damer och herrar med mustasch (katter kan jag ju bara köpa och kasta bort sen – skämt) så får jag drömma mig bort i mitt lövfotografi.

Vad tycker du?

