Fotografering i Oslo

Var är ni, män och kvinnor, som vill ställa upp på en fotografering ute i det fria? Som tycker att det kan vara kul med en ny profilbild på Facebook, eller bara ha några bilder på sig själv att klistra på årets julkort? Jag behöver utvecklas som en glad amatör, och jag vill gärna fotografera alla jag får. Jag behöver ”modeller” och kanske du behöver en ”fotograf”? Hjälp mig hitta dem som vågar låta en främmande människa komma och trycka en kamera upp i ansiktet på dem.

3 reaktioner på ”Fotografering i Oslo

  1. Vad kul! Jag har precis tänkt att jag skulle vilja ha tag på någon som kan ta några fina bilder av mig 🙂 Egentligen skulle jag vilja ha några på mig och katterna också, men det blir ju svårt utomhus. Men om du har lust får du gärna kontakta mig på mail, så ser vi om det passar och vad vi har tänkt oss båda två!
    Klem!

  2. Jag skulle ställa upp om jag inte har blivit så himla pluffsig nu på sistone ;/ Men vem vet, kanske ombestämmer mig 🙂

    sv; Nej, jag ska inte sluta blogga, behövde bara en paus (en lång en) då jag jobbar med sociala medier hela dagarna och det blev bara för mycket tillslut. Men du därimot, vad sker med Instagram? Har du slutat med det eller? Saknar dig ju där 😉

Vad tycker du?

