Min arm gick nästan av!

Jag ska inte be om ursäkt över att jag bloggar så sällan. Jag vill ju blogga och fotografera!

Jag ska heller inte be om ursäkt över att jag tycker att det är jättesvårt att redigera bilder som är mörka och pixliga på grund av hög ISO.

Det jag däremot ska skriva om är att jag igår klämde armen i hissen på jobbet, som inte ville öppna sig igen. Där stod jag med handen på utsidan och resten av kroppen på insidan, och slet och drog och skämdes som en hund medan de som stod på utsidan undrade vems hand det var (eller kanske vem det var som var så dum att de fastnade i hissdörren). När jag väl fick tillbaka handen så såg den ut som på bilden ovan. Eller kanske inte, bara nästan. Det kändes som om den hade gått av i alla fall.

Och det är fröken K i ett nötskal.

Vad är er höjdpunkt för denna vecka?

2 reaktioner på ”Min arm gick nästan av!

Vad tycker du?

