Fröken K har fått en vän!

Jag var på Halloweenfest i Drammen förra helgen. Hör och häpna. Det var min nyvunna vän fröken I som hade bjudit mig, och eftersom jag älskar att klä ut mig (men sällan gör det) så tackade jag självklart ja! Hon hade sin outfit redan klar och skulle gå klädd som en på åttiotalet. Jag besökte UFF och kom ut med en hippieklänning. Så jag ska inte föreställa Björn Borg på bilden, utan är en hippie. På festen gick jag barfota och gjorde peace-tecken så ofta jag kunde. Vi hade också en dam som skulle föreställa nån hjältinna från ”Sarah Connor Cronicles” (kommer en bild senare) och en shejk liknande lång man som jag spelade Tarkan-låtar för.

Vi dansade till Gangnam Style, hade chokladutdelning och jag lärde mig att gilla min vän ännu lite mer. Att vi sedan krockade med en snubbe som stack från stället eller att vi var så trötta när vi kom hem att vi knappt orkade borsta tänderna, ja det hör inte till saken.

Det är i Drammen det händer saker. Ja, när det inte sker nåt i Oslo förstås. Där jag finns, där är det action!

2 reaktioner på ”Fröken K har fått en vän!

  1. Har du fått en ny vän? Gud va roligt! Hur har du lyckats med det? Jag vill också ha! Men det låter som en väldigt lyckad kväll. Kram

Vad tycker du?

