En del av Worldwide Photowalk i Oslo

Nu har jag äntligen varit på Worldwide Photowalk som jag skrev om tidigare. Tillsammans med andra glada fotografer gick vi i tre timmar och fotograferade allt från löv till grafitti i den stora tigerstaden. Jag har snabbt gått igenom mina bilder, men är så trött att jag tyvärr inte orkar skriva ett långt inlägg om det just nu. Ovan är en av alla bilder som togs under dagen.

Det enda jag kan säga är att jag definitivt ska vara med nästa år, och att jag ska gå med i Oslo Kamera Klubb, för att göra liknande utflykter med några av de trevligaste människorna jag träffat i Norge.

Imorgon kommer det ett längre inlägg med fler bilder. Kom tillbaka då för att se mig gå ur min bekväma sfär och fotografera vackra men ack så svåra motiv.

Vad tycker du?

