Lista om fröken K

Hur imponerar man på dig? Genom att tro på sig själv och vara expert på något ovanligt, som att kunna rabbla upp ordet blomsterkrans på minst tio olika språk.
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Johnny Cash – Hurt
Beroende av: Coca Cola, kramar och min iPhone.
Vad tror folk om dig? Att jag är starkare och smartare än vad jag egentligen är.
Stämmer det? Haha. Ja.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har en fin telefonröst och att jag är trevlig.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:Ska hjälpa dig så mycket jag kan. Har inte fått körning. Jag hämtar vår fantastiska son. Puss.” Från sambon.
Var bor du? Oslo
Trivs du där? Som fisken i vattnet, även om det inte finns en enda vän till mig bland alla invånare.
Hur svarar du i mobilen: Jag säger mitt namn.
Vem ringde du senast? Min sambo.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle stanna vid stationen så skulle han komma och hämta upp mig.
Sov du ensam inatt? Nej, sov med sambo och så kom även sonen efter några timmar.
Hur känner du dig nu: Trött efter en hektisk dag på jobbet, men glad för att jag har fått massa kramar från min son.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad saknar du: Jag saknar mina syskon, och mina vänner i Sverige.
Hade du en bra kväll igår: Ja. Poppade popcorn och såg ett avsnitt av Dexter tillsammans med min sambo.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan minnas.
Är du nöjd med ditt liv: Nästan, det är helt fantastiskt, men det fattas något. Eller någon.
Är du bortskämd: Tydligen.
Vad gör du i morgon: Jag ska jobba, sedan ska jag gå på möte.
Vad är det värsta du vet? Rasister, våldtäktsmän och pedofiler. De borde spärras in i ett rum och gå lös på varandra.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad är det finaste du fått? En son.
En speciell dag du minns: När jag fick veta att jag var gravid med min son. Snacka om wow-känsla.
Vem pratar du med när du är arg/ledsen:  Min sambo.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala lite skulder, spara och resa.
Vill du gifta dig: Ja, om jag vann två miljoner så kunde jag gifta mig också. Haha.
Vill du ha barn: Ja, en till i alla fall.
Denna lista snodde jag rakt av härifrån.

3 reaktioner på ”Lista om fröken K

Vad tycker du?

