Det bästa som finns

Om jag fick gå en hel dag och bara fotografera alla jag ville som jag mötte på gatan så skulle jag vara tillfreds med dagen, minst sagt. Det finns så många vackra människor där ute som jag möter på bussen, jobbet och allt där emellan. Jag fantiserar fram en bild på hur de ser ut när de står framför min kamera, och jag har ju självklart tillgång till massa effekter och bakgrundsmotiv. Vi är i ljumma skogar, uppe på hustak eller vid en brygga och bara knäpper det ena kortet efter det andra.

Ni skulle bara veta hur vackra ni faktiskt är!

En reaktion på ”Det bästa som finns

  1. Er sååå enig med deg! Mange ganger har jeg hatt lyst å gå bort å spørre om lov til å fotografer, men så tar sjenertheten overhånd, og det blir med tanken:)

    Fin fin mandag til deg!

Vad tycker du?

