Bläck- och färglook

Meningen var att det förra inlägget skulle publiceras igår, men jag lyckades inte med det, så det kommer två nästan likadana inlägg efter varandra. Så får det bli.

Jag köpte en Photoshoptidning och började igår pilla med några tips. Det var en bläck- och färglook som jag gillade jättemycket, och började genast utföra det på en bild jag tog av min syster. Lägg märke till att blomman blev helt ok, men jag skulle egentligen inte tagit med bakgrunden då den var suddig och allt bara blev förstört efter det.

Jag har pysslat med andra bilder, och tyvärr måste jag säga att jag tyckte det var otroligt roligt, så det kanske kommer upp flera bilder (som är finare, jag lovar) på den här looken.

Är det någon som vill veta hur man gör?

Vad tycker du?

