Semester i Sverige del två

Dag två (dag ett kan du läsa här) i Stockholm började med ett besök till Kista Centrum. Vi åt på Food Court, jag försökte köpa en kavaj med hotellnyckelkortet innan jag insåg att det var fel kort och tvingades rusa genom hela butiken för att hämta rätt kort, och så gick vi genom hela (ok, jag överdriver) Stockholm för att hitta någonstans att käka några timmar senare. Vi åt världens (ok, jag överdriver igen) störta pizza och strosade mot Vasaparken.

Sonen fick Converse av sin far och så hoppade vi glatt i parken i säkert flera timmar.

Det var himla roligt att hoppa alltså.

Efter några timmar lämnade jag och mitt gäng grabbarna på hotellrummet och begav oss till Debaser Slussen. Där bjöds det på Corona efter Corona efter Corona.

Jag bjuder på en bild på fantastiskt vackra Yosa (säg till om jag ska ta bort den, darling) som höll mig sällskap hela kvällen med det leendet. Då mår man bra alltså. Den andra damen höll mig självklart också sällskap, men henne vågar jag inte lägga ut bilder på. Då blir det läsarstorm och servern går ner. Nej, det riskerar jag inte.

Jag bjöd på min finaste grimas.

Och drack lite Corona.

Häng med och se vad som händer efter denna blöta men fantastiskt roliga kväll.

2 reaktioner på ”Semester i Sverige del två

  1. oj vad du måste ha photoshopat denna bild. mina tänder ser så vita ut. hehe. och nej du behöver inte ta bort den. jag hade nog velat se fler bilder. men samtidigt är jag nästan livrädd för vad som egentligen hamnade på bild. haha. kanske bäst att det bästa bara är bra minnen och inte bilder som man skäms över. haha. tack för en superkväll! PUSS

    • Haha, har bara skärpat upp den lite och gjort den lite svartvit, inget annat är gjort.
      Om du vill så kan jag säkert lägga ut fler bilder. Jag lovar att det inte är några skämmiga bilder. Kanske den på dig när du gör din grimas, men den tycker jag du bör bjuda på för den är hysteriskt rolig!
      Tack själv, hade så roligt!

Vad tycker du?

