Semester i Sveriges hufvudstad

Jag har tidigare arbetat ihop några tidsinställda inlägg så det inte skulle bli alltför tomt här i bloggen, men jag har semester just nu, så därför har det varit lite dåligt med både svar och inlägg från min sida. Förra veckan spenderades i Stockholm, och jag fick bland annat äran att gå ut med dessa två vackra damer. Vi har haft riktiga rövarfester tillsammans för många år sedan, så varför inte ta en till när vi alla är samlade i samma stad.

Jag hoppas inom kort kunna lägga upp fler bilder från min semester tillsammans med mina två finaste grabbar, men just nu är jag för trött för att redigera bilder. Jag har suttit och kollat igenom alla bloggar jag vanligtvis läser, och det var väl ca 500 inlägg. Man måste ju få med sig allt som händer i cyberspace.

Ett litet smakprov i alla fall. Vi har besökt Astrid Lindgrens värld, köpt polkagrisar i polkagrisarnas mecka och tältat på helt slumpmässiga campingplatser. Det är ju jättespännande, eller hur?

En reaktion på ”Semester i Sveriges hufvudstad

  1. Vi är minsann hetast i Sthlm, alla kategorier! Vill ha aaaalla fina bilder på mailen när du pallar. Eller iaf ett urplock! Du är ju liksom grym på att klicka 🙂 Puss och tack för senast, finaste

Vad tycker du?

