Tre små ord

Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord (adjektiv) så skulle det vara:

Dumsnäll

Kärleksfull

Överanalyserande

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?

4 reaktioner på ”Tre små ord

  1. Realistisk, strategisk och omtänksam. När jag funderade på vilka ord lät nog inga kombinationer så roliga…:)

  2. hmm- tre ord som beskriver mig…svårt…snäll, arbetssam och kärleksfull kanske?

    otroligt fin bild- igen. Du har verkligen gjort stora framsteg nu innom din fotografering! Länge sedan jag var inne och tittade på dina bilder!

Vad tycker du?

