Min 30årsdag i bilder

Såhär firade jag min 30årsdag. Jag kom till mina svärföräldrars dukade bord, där vi grillade lite mat och tyvärr satt inomhus eftersom det blåste alldeles för mycket. Lagom till vi hade ätit färdig så kom solen fram. Jag vet ju att det alltid är fint väder när jag fyller år.

Det spelades lite piano, och jag fick äran att höra både den svenska och den norska födelsedagssången.

Jag fick chokladtårta som det tyvärr var ananas i, och eftersom jag inte tål ananas så fick jag ett fat med egenhändigt odlade jordgubbar från landet i stället. Det var absolut inga fel i det!

Vi åt och åt och åt.

Min son ville gärna fotografera, och eftersom han är så duktig på det, så fick han fotografera medan vi satt och mumsade. En snapshot på gamla fröken K full av jordgubbar.

En annan skön vinkel.

Efter all mat gick vi ut och hoppade på den stora studsmattan i solskenet.

Och studsade…

Och studsade…

Och sprang.

Och åkte moped. Barnen fick naturligtvis inte åka själva, men min son älskar att åka fort så när han åkte med sin far så gasade han på så fort att farsan nästan inte hängde med.

Tack för alla fina grattiskommentarer!

2 reaktioner på ”Min 30årsdag i bilder

Vad tycker du?

