Inspiration

Jag älskar att inspireras. Det är så mycket jag blir inspirerad av, men det sker sällan någonting av all den inspiration jag bär inom mig.

Jag vill att någon ska kasta ut en lina i luften som jag kan fånga och använda. Jag vill att du kommenterar nedanför denna bilden om vad som inspirerar dig. Skriv ner en tanke, en känsla. Jag vill fotografera det. Jag vill försöka tolka det. Jag vill bli inspirerad att behöva jaga ett objekt som symboliserar det du kommenterar. Jag vill ha en utmaning.

3 reaktioner på ”Inspiration

  1. Ja vi skal mest sannsynlig det 😉 Det skal du ikke se bort ifra at vi har, det hadde vært koselig! Kan kanskje gi nærmere beskjed når vi har funnet ut når? :))

    Og dessuten vil jeg utfordre deg til å fange noe som kan minne om eventyr! Noe eventyrlig. Fritt for åpen tolkning! Gleder meg til å se hva du kommer på!

Vad tycker du?

