Vinn en valgfri KELLY MOORE fotoveske hos TB Foto

Nu kan du vinna en fantastiskt vacker fotoväska från Kelly Moore. Klicka på bilden under för att komma till Tereses fantastiska blogg och följ instruktionerna.

Om jag fick välja så hade jag velat ha en B-Hobo Azure (fast den grå tilltalar mig extremt mycket) eftersom jag alltid velat ha en blå väska. Dessutom måste jag alltid ha med mig så himla mycket när jag är ute och far, så att kunna kräma ner så mycket som möjligt PLUS en kamera hade varit ypperligt!

Lycka till!

Vad tycker du?

