Semestertider

Jag har semester! I tre hela veckor ska jag ha semester, och vi ska fara till Sverige på bröllop och Skansen och annat smått och gott. Kanske vi bilar ner till Billund och går på Legoland, men vi ska inte stressa alls. Bara försöka njuta så mycket det går, och umgås med varandra. Min son blev sjuk i feber och falsk krupp på fredagsnatten, men det är egentligen ganska skönt att han inte är hyperaktiv, för det har varit en väldigt hektisk period på jobbet nu, så jag behöver vila upp mig innan semestern startar.

Vi har inhandlat massa såpbubblor, och de dagarna det är dåligt väder så ska vi sitta på balkongen, blåsa såpbubblor och äta hallon tills vi är rosa om munnen.

Ha en fin sommar! Jag ska nog försöka uppdatera bloggen då och då, men eftersom jag inte tar med mig datorn på alla äventyr så får det nog vänta tills jag är hemma i Oslo igen.

En reaktion på ”Semestertider

  1. Va härligt! Hoppas ni får en riktigt härlig semester med mycket sol och bad.
    Sv: jag flyttar ju inte till hus utan ifrån hus och sambo till em lägenhet med sonen. Inget är som jag tänkt och ville och jag är vilsen.

Vad tycker du?

