Norskt bröllop

Jag har varit på bröllop! Allt var så vackert, och vi fick barnvakt så jag och sambon kunde få vara avslappnade och trevliga människor. Vi såg på vigseln som befann sig utomhus vid havet. Mitt under vigseln började det regna, men när brudparet hade skrivit under vigselbeviset så skingrades alla moln och solen sken på det vackra paret. Så bjöds vi in på kaffe  och tårta innan det var dags för brudvals och dans långt in på natten. Som ni kan se på bilderna så var det ett fantastiskt vackert bröllop, och jag fick till och med äran att fotografera lite.

Vilken tur att jag ska på bröllop om lite mindre än en månad igen, så jag kan få fortsätta fotografera.

Jag vill ha en kristallkrona!

10 reaktioner på ”Norskt bröllop

  1. Fina bilder! Jag vill också gå på bröllop 🙂 Bland det bästa som finns… Men jag tror att det är vigselbeviset de skrev under! Kram

Vad tycker du?

