Jag reser med stil

Imorgon tar jag min packade väska och drar till Örebro (min gamla hemstad) med jobbet efter arbetsdagens slut. Där ska vi på besök till vår svenska version av vårt jobb. Sen ska vi vidare till Stockholm och göra samma sak. Två nätter på hotell, och sedan ska jag övernatta hos dessa finfina människor, innan jag på söndag kväll flyger hem med tårar i ögonen. Nej, jag gillar inte att flyga. Turligt nog har jag en av mina kollegor med sig, men han ska ha med sig sin flygrädda flickvän, så om ni läser i tidningarna på måndag om kaos på Arlanda, då är det förmodligen jag som har ballat ur. Eller flickvännen.

Nu ska jag smygtitta på ett avsnitt av Dexter – min nya favoritserie.

Vad tycker du?

