Potatis och ägg

Jag har det egentligen ganska bra. Fast det beror på vem man jämför med. Jag vet inte hur jag ska kunna komma igång med fotograferingen. Jag förstår inte hur folk hittar tid att fotografera. Jag förstår inte hur de får fint ljus, fina färger och kontraster, fantastiska vinklar och framför allt hur de hittar något att fotografera. Jag surfar runt bland massa foto-, inrednings- och barnbloggar och blir sjuk av att se på hur vackert de verkar ha det. Jag har bilder på potatis och ägg, när jag en dag tänkte dokumentera hur man gör världens godaste svenska köttbullar. Jag har fotografier på potatis och ägg och andra har fotografier på nya kläder, växande barn, champagne i kristallglas och konsertbilder. Potatis och ägg!

Potatis!

Ägg!

Suck.

Vad tycker du?

