Norge

Det tar alldeles för lång tid mellan mina inlägg. Jag vill ju blogga om mina fotografier oftare, men plockar sällan fram kameran. Och när jag väl fotograferar så är det privata bilder som jag inte bör visa upp här på internet.

Bilden ovan föreställer en flicka på 17 mai som spelar tvärflöjt i det kända tåget man går i under Norges nationaldag. Jag fotograferade massa olika bunader (folkdräkter) och hade tänkt visa upp dem här, men då jag inte vet var de kommer ifrån så väntar jag med det. Förhoppningsvis så får jag några fina fotografer på min väninna och hennes entourage nästa helg då jag ska på jobbresa till Örebro och Stockholm. Planen är att fota så kameran blir varm.

Förövrigt så är jag äckligt beroende av Instagram. Heter frkk om någon vill följa mig.

Ta hand om er så ser vi när ni minst anar det. Tjing!

Vad tycker du?

