Hur kan det ske?

Jag har länge funderat över varför jag inte har några vänner i Norge, så jag har fixat en date med en tjej som bor inte långt bort från mig. Vi ska gå på café och fotografera. Men jag har inte tid denna vecka. Idag var jag på Lindy Hop, imorgon ska jag vrålumgås med min sambo och son, torsdag ska jag träna samt gå på akupunktur och på fredag ska jag på quiz med jobbet. Det kanske inte är konstigt att jag inte har vänner, när jag inte har tid för dem?

Fast denna vecka är extrem.

3 reaktioner på ”Hur kan det ske?

  1. Åh, jag känner det samma som dig, fast jag har bott här i nart 4 år så har jag inga direkt vänner på det sätter. De flesta av mina vänner har flyttat hem till Sverige igen.

    Jag vill mer än gärna köra en TFP med dig (sorry att jag inte har hunnit svara!). Det skulle vara jättekul. Jag har ju min lilla webshop blingme.no som vi kanske kan ta nå schyssta bilder till också? En bild på mig med mina smycken etc.

    Vad tror du om det?

    • Så roligt att du vill det, det hade varit så roligt! Jag har inte utrustning för att ta produktbilder, men tar mer än gärna bilder på dig tillsammans med dina smycken.

Vad tycker du?

