Ett förtydligande… tillsammans med blåklockor

Hei.

Dette innlegget vil bli skrevet på dårlig norsk, fordi jeg bor i Norge og sannsynligvis kommer til å gjøre det i noen år framover. Dere få svensker som leser dette får helt enkelt bruke Google Translator eller gjette dere til hva som står. Det er ikke så vanskelig, jeg skriver ikke så vanskelig norsk.

Grunnen til at jeg skriver dette på norsk er fordi jeg gjerne har lyst til at noen skal kontakte meg for en fotografering, eller en TFP som det heter på fotospråk. Det betyr Time For Prints og betyr egentlig at hverken fotografen (meg) eller den som står forran kameraet får betalt. Jeg bruker ”modellen” til å lære meg mer, og får noen bilder som jeg kanskje kan bruke for å få flere kunder. Modellen får ikke betalt for å stå modell, men får erfaring og noen bilder som kan brukes i portfolio. (Man må ikke være modell heller, jeg tar veldig gjerne bilder av alle folk.)

Så jeg skriver det så enkelt jeg kan nå: Jeg tar bilder av hvem som helst gratis. Akkurat nå er jeg på utkikk etter folk som har lyst å få noen bilder på seg, alene, sammen med en venn, familie eller noe helt annet. Jeg trenger erfaring og tilbyr derfor å fotografere dere for freeeee. Jeg holder til i Oslo, men kan sikkert reise litt utenfor for å få bilder. Altså; TFP i Oslo.

Jeg har ikke mye erfaring, så dere må nesten bare se på bildene mine for å få en innblikk i hva dere kan få fra meg. Jeg bruker et eneste kamera, og fotograferer som oftest med 50mm objektiv, som passer veldig fint til portrett.

Så hvis det er noen som har lyst å få noen bilder, ikke nøl, ta kontakt med meg, enten her på bloggen eller på mail. Jeg blir glad for alle henvendelser jeg får!

Snakkes.

4 reaktioner på ”Ett förtydligande… tillsammans med blåklockor

Vad tycker du?

