Long time no see

Hej.

Wow, det var några månader sedan jag skrev ett inlägg. I januari släppte jag allt som har med bloggen att göra, utan att ha dåligt samvete. Det har ju inte varit någon arg tittarstorm här inne som undrat var jag tagit vägen, så jag har bara prioriterat annat. Nu börjar det ljusna och jag är fruktansvärt sugen på att fotografera igen.

Fram tills jag vet hur jag ska göra med denna blogg så får ni en bild på min mor, min ena syster och mig som ”klädde upp oss” till påskmiddagen och spenderade en ganska stor del av middagen med att klia oss i ansiktet och irritera oss på hur jobbigt det är med läppstift i ansiktet.

Ni ville ju ha vardag.

Vad tycker du?

