Metal

Här kommer en bild på min syster när vi tog lite bilder under mellandagarna. Både hon och min andra syster tyckte det var var roligt att få klä ut sig och fjanta framför kameran.

Jag kan komma hem till dig och fotografera dig också när du ligger i sängen och biter på bälten för glatta livet. Det är skitkul, jag lovar.

Förresten så tror jag att jag kanske måste börja skriva på norska, eftersom det egentligen är norsk publik jag vill ut till när jag ber om TFP (Time For Prints, alltså att både modell och fotograf får bilder utan att betala den andre). Det jag inte förstår är varför ingen nappar. Jag skulle gärna klä ut mig och spexa framför kameran för att få några roliga bilder.

Hør dere det nordmenn? Free of charge, noen morsome bilder på deg, hunden eller hvorfor ikke fettern din.

Vad tycker du?

