Bra slut på året

Jag fick fotografera mina systrar i en hel dag under mellandagarna. Eftersom jag visste att de också ville ha bilderna så tog jag med min externa hårddisk och förde över bilderna där för att kunna ta fler efteråt. Det enda jag glömmer när jag reser tillbaka till Oslo är just hårddisken. Så de enda bilderna jag har att bjuda på från Sverigeresan är ishockeybilder när min syster tränar. Hon är världens coolaste.

Det är extremt dålig trafik på bloggen nu, jag ska försöka komma på något roligt att visa er snart. Så ni stannar kvar.

Vad tycker du?

