Årskrönika 2011

I januari tittade jag på Audrey Hepburn filmer, min syster fyllde år och jag försökte ta ett självporträtt.

I februari fick ni veta tre intressanta saker om fröken K och jag visade både norsk reklam och funderade över norrmännens intresse för VM.

I mars tipsade jag om redigering av bilder, jag ville ha en iPhone och två dagar senare hämtade jag ut en på posten.

I april var jag på botaniska trädgården i Oslo och vi reste till Kolmården med familjen.

I maj förlovade jag mig med min kära, jag var med i en fototävling och var även fotograf på bal.

I juni svarade jag på bloggfrågor, gav små söta fakta om Norge och bestämde mig för att vara med på en fotoutmaning.

I juli gjorde jag reklam för mig själv och gjorde utmaningen varje dag hela månaden.

I augusti reste vi till Stockholm.

I september funderade jag över mitt fotointresse, fick lägenhet och lagade Boeuf Bourguignon.

I oktober hackade någon in sig i alla sociala medier jag hade.

I november berättade jag om mitt missfall, jag presenterade fröken K lite mer och grillade korv mest hela tiden.

I december skrev jag om tillbakablickar ända tillbaka till 2004.

Man kan läsa om årskrönikan för 2009 här och för 2010 här.

2012 blir ett bra år, ett ännu bättre år.
Gott nytt år!

En reaktion på ”Årskrönika 2011

Vad tycker du?

