Bloggändring

Jag råkade visst ändra utseendet på min blogg och jag vet inte om jag är så förtjust. Jag hade trott att om jag bytte tema så kunde jag välja lite själv hur jag ville att det skulle se ut, jag ville ändra färger och hur fotografierna ska visas. Jag vill helt enkelt ha det lite mer som en portfolio. Men tji fick jag. Jag vet egentligen inte var problemet ligger, men jag antar att jag inte kan använda mig av html för att jag har en .com och inte en .org blogg. Combloggen är gratis men det tror jag inte att .org är. Jag hade gärna velat men vet inte om jag har råd att betala för en blogg just nu. Speciellt inte när jag egentligen inte har så många läsare. Det är mest familj och vänner. OCH HUR TREVLIGT SOM HELST! Faktiskt.

Vad tycker ni om temaändringen?

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande. Man blir deprimerad av att kliva utanför dörren på morgonen och se att det är mörkt. Man blir ännu mer deprimerad när man kliver ut från jobbet och ser att det är lika mörk som det var när man klev innan för jobbets portar. Därför blir det inga nya fotografier varje dag. Jag är usel på att ta bilder med blixt och gillar naturligt ljus bättre.

Vet ni vad världens våtaste fågel heter?

Nederbird!

8 reaktioner på ”Bloggändring

  1. Jag tänker både och, den förra var svårbläddrad i, men annars gillade jag de stora bilderna och färgerna i det förra formatet. Jag gillar nog den bättre men den här var också fin, men inte lika ombonad 🙂 Glad andra advent imorgon!

  2. Jag vet inte riktigt hur den förra såg ut, men tycker denna är fin! Du har rätt i att du inte kan ändra hur som helst, du kan nog egentligen bara ändra färger och sånt.

  3. Jeg synes dette oppsettet og utseendet var veldig fint. For å være ærlig liker jeg dette mye bedre en det andre. Det er nok for at jeg er litt ”lat” når det kommer til å bla over til neste side for å se andre innlegg, når det er slik det er nå kan man jo bare bla nedover 😉 Så nå som jeg ikke har vært her på noen dager er det lettere å se alt jeg har gått glipp av, i stede for å bla fra side til side.

Vad tycker du?

