9 reaktioner på ”Foto på eld

    • Ja, köpt då. 🙂 Men visst är det trevligt med nya vitvaror. Börjar bli några år sedan vi inhandlade sånt. Hoppas inte allt går sönder på samma gång. Haha.

  1. // når jeg tar bilder i butikker spør jeg ikke om lov 🙂
    Men jeg står jo veldig åpenlyst med kamera, og knipser. Det har vel skjedd en gang at noen sa til meg at det ikke var lov til å ta bilder. Og da lar jeg være, ellers knipser jeg i vei. Ofte lurer de på hvorfor jeg tar bilder, og slik som i denne butikken fikk hun link til bloggen min, og har vært å kommentert selv 🙂 De felste synes egentlig det er stas å bli snakket om og få ”reklame” på en blogg 😉

  2. Jag har precis hittat till din blogg och gillar den skarpt. Den hamnar i favoriter direkt. Du skriver på ett härligt sätt och jag uppskattar dina foton, du har verkligen talang.

    Jag blir dock ledsen av att läsa om hur du rackar ner på dig själv. Det är inget fel på dig, du är en fantastisk, unik person med många gåvor – det är inte dig utan normerna det är fel på om du uppfattar dig själv som tjock. Jag vet hur svårt det är att filtrera och försöka undvika att bli påverkad när allt omkring oss handlar om hur vi ska se ut och vara för att räcka till! Jag är inte ute efter att döma dig, jag vill bara ge dig lite medmänsklig ego-boost! 🙂

    Keep up the good work!

    • Oj, hej, tack! Så roligt att du tycker om min blogg. Jag blir genuint glad. 😀

      Tack för hejaropen. Det är inte allt som handlar om hur tjock jag är, men jag förstår vad du menar.
      Tusen tack ska du ha, och välkommen åter!

Vad tycker du?

