Fredagskväll

Nu är det fredagskväll. Efter en hel vecka med jobb, dagislämning, dagishämtning och diverse andra stressfaktorer sjunker vi nu ner i soffan framför favoritprogrammen och öppnar en påse chips. Ja, de flesta gör väl det. Jag sitter framför datorn på nålar och försöker förgäves komma på något att blogga om. Något dristigt, något förfärligt eller något skitintressant. Sambo och son ligger och sover bägge två och själv grusar ögonen ihop sig på mig. Men nej, jag har somnat kl åtta-ish varje dag nu i flera månader, så nu ska jag banne mig vara vaken lite längre.

Är det något ni vill läsa om? Något ni tycker jag borde skriva mer eller mindre om? Jag är ganska medgörlig alltså. Lätt att handskas med. Jag lovar.

Snart måste jag ty till drastiska metoder, som att låta er se min hemliga video där jag dansar till Baby Got Back. Men då ska jag vara tämligen desperat, och så långt har jag inte kommit ännu.  Jag vill inte jämföra mig med andra, men jag tror jag är lite lik Lady Dahmer när det kommer till uppmärksamhet. Ju mer desto bättre. Nom nom.

Vad tycker du?

