Tom

Jag har suttit framför datorn och letat efter fotografier som jag kan lägga upp här, men eftersom jag för det första inte orkat sitta vid en dator mer än på jobbet så har jag inte förrän nu insett att jag inte har några nya bilder att visa. Jag har inte rört kameran på flera månader, och har därför ingenting nytt. Jag har heller inget att skriva om, och det är väl det tråkigaste man kan råka komma över när man är på jakt efter nya intressanta bloggar.

Därför får ni en bild på min systers katt Saga. Saga hatar mig för när jag kommer på besök så måste hon ut ur huset, eftersom jag är allergisk.

Nej, när mina försvinnande gravidhormoner inte gör mig trött längre så ska jag bege mig ut och utmana mig själv. Då ska ni få se på fotografier. Jag ska även börja leva ett mer intressant liv. Just nu består den av sängen, soffan och sängen igen. Jag vill inte veta hur många kilometer jag gått upp efter detta.

7 reaktioner på ”Tom

  1. En del beskriver Dollar Store som ett mindre Ge-kås, jag skulle nog beskriva Dollar Store som ett större Ö&B.

    Det jag hittade där var lite små plock. Men jag kommer åka dit igen för det fanns bra varor till bra priser 🙂

    Hoppas du mår bättre idag!

  2. Lite väl mycket baciller men några magsjukebaciller kommer det inte att komma hit. Det fungerade bra förra året med och ställa in sig på att vi inte skulle bli magsjuka och gör samma detta år.

    Hoppas Emil är bättre i sin hosta 🙂

    • Tack det är han. Det gick fort över. Fortare än vad jag trodde.
      Jag skulle önska att jag också kunde avsvärja mig magsjuka. Blev sjuk förrförra året vid julen, och det måste vara typ 15 år sedan sist. Hoppas det är 15 år till nästa gång, hehe.

Vad tycker du?

