Jippi!

åka tågVi fick lägenheten! Nu måste vi bara väntas till den 6 september ifall någon annan i föreningen vill ha den eller inte. De kan bara strosa in och sno den från oss, nu när vi svettats blod för att få den.

Men fortsätt att hålla tummarna, om elva dagar är allt färdigt och jag kan slappna av, eller börja leta lägenhet igen.

Som tack för att ni hejar på oss så bjuder jag på en überful bild på mig när jag åkte ett långsamt tåg med min son på Gröna Lund. Jag skrattade så jag skrek och håret flängde medan fettet fladdrade. Sonen var lagom road.

8 reaktioner på ”Jippi!

  1. Tummarna hålls! 🙂

    Tycker det är en underbar bild, riktig glädje såsom det ska vara när man åker karusell. ❤

Vad tycker du?

