Tips på action

båtar på skårJag har som sagt fått Photoshop och försöker pyssla lite med det när jag får tid. Eftersom jag är en riktig nybörjare så har jag laddat hem några actions, som verkligen kan förgylla en bild. Som denna jag har använt mig av ovan. Nästan alla bilder jag använder till denna action blir superduperbra. Jag är helt lyrisk, och till och med sambo höjde på ögonbrynen av förundran när jag visade honom hur man gjorde.

För dem som vill prova själva, här är länken till nedladdningen. Om jag inte missuppfattar, så får vem som helst använda den, och om jag har fel vänligen säg till med en gång. Jag vill ju inte göra fel.

En reaktion på ”Tips på action

Vad tycker du?

