Kalasgott

rips med pianoDetta är rips med Piano. På ren svenska = röda vinbär med vaniljsås.

Jag skulle så gärna vilja visa er massa bilder på söta barn och fina föräldrar från femårs-kalaset jag var på i helgen, men eftersom man inte får lägga upp bilder utan tillåtelse så får jag tyvärr behålla dem för mig själv. Inte det att föräldrarna vägrar att låta bilder ligga ute på internet, nej jag vågar inte fråga dem. Så här kommer då en bild på en klassisk dessert här i Norge. Det är godare än godast, bättre än glass. Fast jag gillar ju inte glass särskilt mycket, så det säger er kanske ingenting.

3 reaktioner på ”Kalasgott

  1. Når jeg ser ripsen får jeg litt ”sur smak” i munnen, kjenner det sure bak i kjeven 😉 hehe. Men rips og vaniljesaus er veldig godt!
    Skjønner at du ikke vil legge ut bildene, men du får kose deg med dem selv 😀

Vad tycker du?

