Dag 17: Ett ögonblick

Min allra bästa ögonblicksbild för tillfället. Den är drygt ett år gammal, och föreställer min syster som delar ut ett stort garv. Bilden är suddig, men det betyder väl att det är en riktig ögonblicksbild.

Vad tycker ni om bilden?

Dag 1: Självporträtt

Dag 2: Favoritpryl

Dag 3: En familjemedlem

Dag 4: Min hobby

Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema ”grön”

Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp

Dag 8: En favoritbild

Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad

Dag 11: Tokigt

Dag 12: Min vardag

Dag 13: Tema ”ljus”

Dag 14: En vinterbild

Dag 15: Kärlek

Dag 16: Självporträtt i svartvitt

En reaktion på ”Dag 17: Ett ögonblick

  1. Jag tycker om din bild. Om den hade varit svart-vit och tagen på 50-talet hade jag kunnat tro att det var en Lee Friedlander-bild. Han är en av mina favoritfotografer och det var honom jag tänkte på när jag såg din bild.
    En av mina lärare sa en gång att en bilds storhet sitter inte i hur tekniskt perfekt den är utan i hur den får en att känna.

    Ha en skön söndag!
    / Icka.

Vad tycker du?

