Dag 11: Tokigt

fötterAtt jag har hur många olika bilder som helst på fötter. Ganska tokigt.

Grattis till mig, som fyller år idag!

Vad tycker du om bilden?

Dag 1: Självporträtt

Dag 2: Favoritpryl

Dag 3: En familjemedlem

Dag 4: Min hobby

Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema ”grön”

Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp

Dag 8: En favoritbild

Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad

10 reaktioner på ”Dag 11: Tokigt

  1. Bursdag???? 😀
    Hurra for deg som fyller ditt år!!!!

    Det er forresten viktig å ha bilde av føttene sine, har mange av mine jeg også 😉 Man må ha bilder av alt….

    Hahah, jeg måtte fortelle Stephanie om den fantastiske kommentaren din på bloggen min. Hun elsket den og sa at du var hjertelig velkommen til å nerde sammen med oss 😉

    • Tuusen takk. 🙂
      Ja, dette er føttene til søstrene mine, men jeg har nok noen bilder på mine egne føtter også.
      Hehe, så moro! Det hadde vært sååå kult!

  2. Jagv som har så svårt för fötter! Tycker att det är äckligt och tar och tittar helst inte på dom. Om de inte är små söta barn fötter såklart.

    GRATTIS till dig på din födelsedag! Hoppas att du har en riktigt härlig dag. Kram

    • Oj då, hoppas du inte tyckte att det var äckligt att se mima systrars fötter på bild då. 🙂
      Tack så mycket, jag har haft en jättehärlig dag. Kram kram.

  3. Grattis i efterskott 🙂
    Visst är det kul att ta kort på fötter!? Jag har också hur många fotbilder som helst i mitt arkiv.

Vad tycker du?

