Ny profilbild på Facebook?

bubblor

Börjar du bli trött på din gamla profilbild? Vill du förnya lägenheten med ett par läckra bilder på dig själv? Eller vill du bara leka modell för en dag?

Kontakta mig för en gratis fotosession! Jag skulle så gärna vilja fotografera någon annan än mina systrar eller min svägerska. Jag är ingen fotograf utan bara en person som vill lära mig mer om fotografering, och för att bli bättre måste man ju öva, eller hur?

Gratis gratis. Ingenting klingar bättre än gratis. Så får du några bilder du kan använda för att visa ditt ex hur sjukt snygg du är nuförtiden.

2 reaktioner på ”Ny profilbild på Facebook?

Vad tycker du?

