Mitt hjärta brister

Min älsklingHur ska jag kunna vara utan denna lilla herre i två hela veckor? Han ska åka till mormor på semester från storstan och stressiga föräldrar, och bajsa på gräsmattan och äta jordgubbar tills han blir proppmätt. Medan han lever livet ska mamma och pappa jobba och längta.

Det skulle inte förvåna mig om jag gråter i bilen på väg hem. Alla som har barn förstår min oro/glädje över två veckor utan sitt hjärta.

Jeg gruer meg.

4 reaktioner på ”Mitt hjärta brister

    • Ja litt trist er det nok. Jeg lengter til ferie men ikke til å levere han bort i to uker. Men du har så rett, han kommer til å ha det kjempegøy og vi kommer få sove å slappe masse. Kanskje jeg kan fotografere litt også. Wii!

    • Ja, jag förstår inte hur du klarar det. Man gör väl det eftersom man inte har något val, men det är jobbigt att ens tänka på det. Du är så stark!

Vad tycker du?

