WordPressbrud?

 


Jag tänkte posta ett inlägg på min nygamla blogg här på WordPress innan jag tar bort den gamla bloggen, för att vara säker på att det verkligen fungerar som jag vill. Jag har länge velat byta till WordPress, men inte vågat förrän nu. Man kan säga att Fac Ut Vivas är på gång att ändras lite, förhoppningsvis till det bättre.

Vad tycker ni, nya som gamla läsare? Hiss eller diss? Bu eller bä?

2 reaktioner på ”WordPressbrud?

  1. Vilken härlig bild! Och vad fint att bakgrunden i bloggen följer bilden i detta inlägg! Snyggt!
    Tack snälla för att du gillar min ekbild. Du frågade angående ulliga moln och mitt svar på den frågan är först och främst tur med vädret! Det var otroligt läckra moln den dagen. Sedan har jag Lightroom (bildredigeringsprogram) som jag jobbar i och där finns något som heter klarhet/clarity och just detta passar väldigt fint på molnen då molnen framträder fint då. Men inget filter! :O))

    Ha det gott och välkommen tillbaka till min blogg närhelst du önskar! :O)) Och lycka till med fotograferingen. Visst är det roligt? :O))

    • Tack så mycket!
      Jag har bara PhotoScape, men skulle gärna haft både Lightroom och PhotoShop alltså, det är ju sådana möjligheter.
      Jag kommer tillbaka, var så säkert. 🙂

Vad tycker du?

