Lycka

Man tar bara studenten en gång.
Själv så skulle jag vilja göra det igen. Att vara fotograf på en ”event” alltså. Jag är alltför osäker på mig själv, så jag satsar alltid på inställningen Av på min simpla Canon, för att få så mycket ljus in i bilden som möjligt. Nästan alla bilder blir dåliga, men några tycker jag själv att jag har lyckats med. Denna bild ser jag massor av fel med, som till exempel den avkapade handen, men jag verkar aldrig lära mig av mina misstag.
Tur att min syster är så vacker att man skiter i kompositionen.

4 reaktioner på ”Lycka

  1. >Men du tar så vackra bilder, jag är för dålig för att tala om det för dig. Bilderna på din syster är hur underbara som helst!! 🙂

Vad tycker du?

