Läsare


Jag har upptäckt att det är hela sex (6) personer som prenumererar på min blogg via Bloglovin. Det är ju helt fantastiskt!Detta höjde mitt ego med hela 2 procent.
Sex personer i hela världen är måttligt intresserade av att veta vad jag skriver om, att de tar sig besväret att lägga till min blogg bland alla andra fina bloggar.

Men vem är ni, och gör jag ett tillräckligt bra jobb för att hålla er kvar som läsare?

4 reaktioner på ”Läsare

  1. >Jag följer också dig via bloglovin. Mycket smidigt! Jag tycker att du ska fortsätta precis som du gör. Så tycker jag.:)

Vad tycker du?

