Årskrönika 2010



I januari var jag nervös för att gå på intervju för ett nytt jobb (som jag nu är fast anställd på).
I februari saknade jag min lillasyster.
I mars ville jag ha sällskap på bussen och fick oväntat besök.
I april var jag på konfirmation och lät kameran lufta sig.
I maj längtade jag efter att fotografera så jag fick ont i magen.
I juni fotograferade jag massor, och hade hemma-hos reportage.
I juli tipsade jag om billigt och bra smink.
I augusti fotograferade jag mina vackra systrar, gick på hårdrocksklubb och var på rollspel.
I september fotograferade jag ett sminkuppdrag
I oktober var jag på Hurts i Stockholm, och bodde på femstjärnigt hotell.
I november antog jag en utmaning som jag inte gjorde färdigt.
I december tittade jag på Pippi som åt godis tills det sprutade ur öronen.

Man kan läsa årskrönikan för 2009 här.

2011 blir ett bra år, ett bättre år.
Gott nytt år!

2 reaktioner på ”Årskrönika 2010

Vad tycker du?

